Forum www.kropki.legion.pl Strona Główna www.kropki.legion.pl
Forum gry w kropki -
KLIKNIJ I ZAGRAJ W KROPKI ON-LINE
Zasady gry

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

a little suggestion from a russian player

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kropki.legion.pl Strona Główna -> General
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

is this a good idea?
yes
33%
 33%  [ 1 ]
no
0%
 0%  [ 0 ]
maybe
66%
 66%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
vn91russian

PostWysłany: Sob Maj 29, 2010 8:34 am    Temat postu: a little suggestion from a russian player Odpowiedz z cytatem

If the man who programmed your dot's application has a bit of time, you can add a little functionality:

at the end of game, when both opponents click "STOP" (end of game) button, the last territories can be surrounded automatically.

the easiest way to do this is the following:
1) at the end of game create a boolean field the same size as the paper size.
2) Start a wave if the bool-field from the edges of the field to the center, using the following rules:
a) at start the bool-field is "true" on the borders (edges)
b) if a node is adjacent to a "true" value and isn't blue color in the real paper - mark this node also to "true"
c) do this until no nodes can be converted using b) rule.
3) the points where the wave didn't reach - that's the territory of the red which must be scored at the end of the game.

There is another question - how to _paint_ theese surroundings. Well, there are two ways: you can automatically calculate them too, or... you can skip this thing.:) Draw the dot's that are surrounded end_of_game-like but just don't draw the surroundings. The second way takes from 30 to 200 minutes to program this.

google-translate:
Cytat:
Jeśli człowiek, który zaprogramowany swój dot wniosku ma trochę czasu, można dodać trochę funkcjonalności:

na koniec gry, gdy przeciwnicy zarówno kliknij "Stop" (end of game) przycisk, ostatnie terytoria są otoczone automatycznie.

Najprostszym sposobem na to jest następujący:
1) na koniec gry logiczne tworzenie pola taki sam rozmiar jak rozmiar papieru.
2) Start fali, jeśli bool pola od krawędzi pola do centrum, przy użyciu następujących zasad:
a) na początku bool pola jest "true" na granicach (krawędzie)
b) jeżeli węzeł jest w sąsiedztwie "prawdziwą" wartość i nie jest [i] niebieski [/ i] kolor w prawdziwym papierze - znak ten również do węzła "true"
c) do tego do węzłów nie mogą być przeliczone b) reguły.
3) punkty, gdzie nie dotarła fala - to terytorium [i] [czerwony / i], które muszą być oceniane pod koniec gry.

Istnieje jeszcze jedno pytanie - jak _paint_ tych okolicach. Cóż, są dwa sposoby: można automatycznie obliczać ich także, albo ... można pominąć tę rzecz.:) Remis dot, że są otoczone end_of_game podobne, ale po prostu nie zwrócić okolicy. Drugi sposób ma od 30 do 200 minut do zaprogramowania tym.
Powrót do góry

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kropki.legion.pl Strona Główna -> General Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do: